Post by rehealthtonerupt on Feb 6, 2022 0:13:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Inc! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Inc! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Inc! 2022 version ▞▞▞
Robots vs Tanks: 5v5 Battles እንቅስቃሴ ያለባቸው obl
hvorfor fortsetter det å feile? spillet er bra, men feilen er litt irriterende
Heroes Inc! आर्केड गेम iue
Shovelware uferdig "spill" . Hvis du ikke lar dem stjele dine personlige data, vil det hele tiden vises et STORT irriterende banner på skjermen din. Det er også konstante bunntekstannonser, og du vil se en knapp etter hvert (10-15 sek) nivå for å se en annonse (30 sek). Selvfølgelig er det valgfritt, men den virkelige fortsett-knappen vises ikke så tydelig.
Flott spilling jeg har ikke erfaring med lag, men stoppet ikke da jeg kom meg til vulkanens hovedkvarter
Flott app tar for lang tid å laste ned, men det er verdt det. Det er utrolig!
Verste spillet noensinne. Kan ikke engang kalle det et spill, mesteparten av tiden vil du se annonser i stedet for å betale. Selv når du velger å nekte en ekstra belønning for å unngå å se en annen video, dukker det opp en annonse etterpå uansett. Skam dere utviklere
Heroes Inc! आर्केड गेम iue
Virkeligheten er ofte skuffende! Jeg spilte dette spillet, og du kan IKKE gjøre noen kombinasjoner! Du kan bare gjøre spesifikke og ikke liker "Brain+ Muscles" bare hjerne + lilla ting! og få den samme hver gang, bare hvis du får en ny ingrediens, men etter at du har brukt den nye blir den gammel. Jeg tror vi skal kunne få en ny ingrediens etter HVERT nivå.....
Absolutt søppel.. Jeg spilte dette spillet i 30 minutter, og brukte mesteparten av den tiden på å se tvungne tilføyelser. Det ville vært en ganske kul tidsforbruker uten det problemet. Jeg kom for å spille et spill? Ikke klokken legger til... Ganske åpenbart, ikke sant? Balanser det ut, eller bare lag en app som ikke spiller annet enn å legge til...
Dette spillet er virkelig flott, men... ER FOR MANGE ANNONSER!! HVORFOR PLASSER DU PAR ANNONSER I NOEN DØRER!! Kan du slette annonser i noen dører. Fra: Iskandar Sahar
Fire Emblem Heroes
Tap Hero Trykk Hero - mega hardcore klikker overlevelse med pixel grafikk og ... PewDiePies Tuber Simulator - nye casual spill fra Pixel Outerminds Inc. som
Android-Applikasjon Fusion Heroes Utviklet Av Tapinator, Inc. (Ticker: TAPM) Er Oppført ... programmer på iOS, Google Play, Amazon og Ethereum plattformer.
Bra spill, men spillet krasjer for mange ganger jeg blir sittende fast på ett sted. Og ikke nok fusjoner til å være morsomme. Også til mange annonser
dette spillet jeg elsker dette spillet veldig, hvorfor ga jeg dette spillet 4 stjerner fordi noe ikke stemmer når jeg velger noe nytt, det gamle ble bare svart og jeg kan ikke velge
Dette spillet burde vært episk, men alt det egentlig er, er en veiledning for et spill som kan være episk. Alt du gjør er å bygge en helt, ta den med på et testsimulatoroppdrag som varer mindre enn ett minutt, se 3–6 reklamer i det oppdraget som tar betydelig lengre tid enn oppdraget å komme seg gjennom og deretter gjenta. Det er i grunnen det. En gang i blant dukker det opp et "ekte" (mindre enn 2 minutter) oppdrag, men det er ingen kampanje. Dessuten er hq-delen avlyttet slik at du ikke engang kan oppgradere den forbi lvl 2
For det meste kjedelig. Grafikken er ok, spillingen er kjedelig og repeterende. Variasjon kommer fra helteelementblandinger. Problemer kommer fra spilling. Hero vil ikke målrette mot bokser (holder mynter) med mindre du står ved siden av dem eller de er stablet 2-høyt. Sparkehelter angriper bare på visse avstander, øyestråle- og elementkastende helter er minst slemme. Det er grove elementer av et godt spill her, det er bare underutviklet og lite gjennomtenkt.
Last ned Mercs of Boom for iOS (iPhone, iPad) - Anderbot
Dette spillet er morsomt, men det er alt for mange annonser. Minst to obligatoriske per nivå og 5+ for alle loot-boksene og ekstra mynter (som ikke inkluderer å se alle annonsene for å åpne flere bokser).
Det er et fint spill, men jeg er allerede ferdig med vulkanen hq, og jeg kan ikke spille mer til neste hq, vær så snill å fikse dette.
Bra spill, men jeg føler at det er for mange annonser, jeg håper også at heltene får sin egen unike modell i en fremtidig oppdatering
Krasjet de første 30 sekundene av spilling og var så glitchy at jeg ikke en gang brydde meg om å laste den ned eller se på den
Jeg kan ikke fortsette spillet fordi jeg ikke oppdaterte hver "helt" på lvl 3 eller 4. Det gir ingen mening
Annonser annonser annonser annonser, fjerne et nivå? Annonser, passerer et sjekkpunkt? Reklamer, vil du få buffs? Annonser. Hvilke andre annonser er det ikke. Jesus Kristus. Hvis det var hvert 2.-3. nivå ville jeg forstått, men hvert enkelt nivå er ikke morsomt.
Heroes Inc! Arkade vxu
Dette spillet er veldig hyggelig for lillebroren min, og han sa at du har laget denne typen spill 🥰🥰🥰☺️.
Spillet sitter fast på HQ 2 og vil ikke gå til 3 selv om jeg har alle heltene og HQ 2 er maks. Rett opp siden det faktisk er et veldig morsomt spill
Heroes Inc! Arcade xzn
Heroes Inc! Arcade xzn
HQ-oppgradering til Atlantis HQ fungerer ikke. Bør fikses. Ellers bra spill. Jeg kan imidlertid ikke spille det hvis feilen ikke er rettet.
Company of Heroes 17+ - App Store
Dette er en god idé om hvor mange flere lykkelige avkastninger spillet vil ha mye å gjøre med det, og jeg tror det er livets ene
Heroes Inc! - Siste Versjon For Android - Last Ned Apk
Heroes Inc! Arkade vxu
iphone « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier
Det er en fin idé. Trenger flere helter. Eller kanskje en mislykket vederstyggelighet for kombinasjoner som ikke fungerer. Kampene er litt repeterende og krever ikke mye dyktighet. Dessuten, da jeg valgte en helt som jeg ikke har låst opp ennå, tok den meg til en blå skjerm og krasjet spillet. Så umm... ja... ikke gjør det...
Mange annonser midt i kampene. Men det er heller ikke så mange kombinasjoner for elementene.
Jeg vil ikke laste inn, ikke last ned dette spillet
Game of Thrones: Conquest™ Strategi - Gratis spill - APKSalad
Premiere Global Services Inc, The Terminus Building, ... spillehaller, drift av sportsinstallasjoner, ... Hero, 5600 LENZBURG, CH.
morsomme spill, men det er alltid annonser alle 5 sekunder. På en måte forsvinner moroa
Jeg liker at spillet er morsomt og du kan lage din egen helt, men det trenger mer arbeid som å lage det til hvor du ikke kan lage den samme helten om og om igjen
Bro dette spillet tar mye tid å laste! Og avfallet tingen er at det tar netto! Og den roboten, jeg kan ikke engang slå den!🤬🤯😡
iOS-kompatibilitet. Følg stegene under for å finne ut hvilket operativsystem iOS enheten din kjører: Åpne Innstillinger; Bla ned og trykk på Generelt
Så kult at det er veldig bra fordi helter hvor mange helter jeg trodde det var mindre, men jeg ruller jeg så hvor mange helter 2 den har mye du kan velge 3 du kan oppgradere din hq sannsynligvis kommer til dem helter på 1 og kartene er flotte veldig bra utført 4 5. Jeg vil ha multiplayer til spill jeg tror kanskje du trenger å ha multiplayer du kan velge en heks heltinne og jeg vet hvordan jeg skal fikse hq2 oppgradere det hvis du ser et pengeskilt lol